ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟ | 06-06-2026
Πανάξια πρωτσθλήτρια Ελλάδας και μάλιστα με ανατροπή για την Μικτή Κ15 Γυναικών της ΕΠΣΗΠ.
Ο τίτλος ήρθε για τις κοπέλες της Ένωσης, επί της ΕΠΣ Αθηνών στο Γήπεδο Προσφυγικών και μάλιστα ανατροπή του σκορ (2-1).
Μια τεράστια επιτυχία για την ομάδα του Βασίλη Κίτση, επιστέγασμα της συστηματικής δουλειάς που γίνεται στο ποδόσφαιρο κοριτσιών.
Η ΕΠΣ Αθηνών προηγήθηκε μόλις στο 30 δευτερόλεπτο με πλασέ της Δημάκη.
Το 1-1 σημείωσε με πένσλτι η Δημητρακοπούλου στο 37ο.
Το 2-1 με ατομική προσπάθεια και σουτ στο "Γ" της Φαρμάκη στο 67ο.
ΕΠΣ Ηπείρου: Αγγελική Φερεντίνου, Ελένη Λουκούμη, Ζωή Ράμμου, Λυδία Σιαφάκα, Αικατερίνη Αντώνη, Αντριάννα Δημητρακοπούλου (32΄ Ειρήνη Κλήμη), Ιωάννα Ντάρα (20΄ Σπυριδούλα- Μάγια Αργυρού), Ισαβέλλα-Εβελίνα Φαρμάκη, Αλεξάνδρα Ζάνου, Ελπίδα Λαμπρούση, Άννα Κοντόρη (60΄ Δανάη Αγγέλη).
ΕΠΣ Αθηνών: Ναταλία Ελευθεριάδη, Δήμητρα Φραγκουλάκη (40΄ Μελίνα Χατζηιωάννου), Μαρία Αγγελική Κοτσίρη, Εβελίνα Αλεξόπουλου,
Φιλιώ Ζέκιου, Αικατερίνη Μαραγκουδάκη (60΄ Μελίνα Γουδουσάκη), Αρυάνα Λιανού (60΄ Αγγελική Σταθιανού), Γεωργία Σοφία Σολωμού (40΄ Σοφία Βυλλιώτη), Άννα Δημάκου, Ιόλη Χριστίνα Κίτσου (32΄ Ελένη Ζωή Φαμέλου), Σμαράγδα Μπαλάση.
Διαιτητής η κα Ζωή Χριστοδούλου από την ΕΠΣ Πειραιά.
Την απονομή του κυπέλλου και των μεταλλίων στις πρωταθλήτριες της ΕΠΣ Ηπείρου πραγματοποίησε το μέλος της Ε.Ε. της ΕΠΟ και πρόεδρος της Επιτροπής Ποδοσφαίρου Γυναικών της Ομοσπονδίας, Παναγιώτης Καρράς.
Την απονομή μεταλλίων στην ΕΠΣ Αθηνών έκανε ο Δημήτρης Πλούμης, αντιπρόεδρος της ΕΠΣ Αχαΐας και τις αναμνηστικές πλακέτες στη διαιτητική ομάδα παρέδωσε η κα Αριστέα Ρόμπολα, μέλος της Επιτροπής Ποδοσφαίρου Γυναικών.
Συνδεθείτε στην κοινότητα του Ioanninagoal.gr στο Viber κάνοντας κλικ εδώ!
Ioanninagoal.gr || Sports News || Αθλητικό portal στα Ιωάννινα, Copyright © 2026, All rights reserved.