Ξήλωσαν ηλεκτρολογικό πίνακα από κτίριο υπό ανακαίνιση

ΤΟΠΙΚΗ | 27-06-2026

Ξήλωσαν ηλεκτρολογικό πίνακα από κτίριο υπό ανακαίνιση

Από την Υποδιεύθυνση Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Ιωαννίνων ταυτοποιήθηκαν ημεδαπός και ημεδαπή για κλοπή που έλαβε χώρα κατά το διάστημα 20-22/06/2026 στα Ιωάννινα.

Ειδικότερα, όπως προέκυψε από την αστυνομική έρευνα, οι δύο κατηγορούμενοι αφαίρεσαν ηλεκτρολογικό υλικό από ηλεκτρολογικό πίνακα υπό ανακαίνιση ακινήτου, αξίας -500- ευρώ. Η σχηματισθείσα δικογραφία θα υποβληθεί στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Ιωαννίνων.



Συνδεθείτε στην κοινότητα του Ioanninagoal.gr στο Viber κάνοντας κλικ εδώ!